Er du midaldrende københavner eller ung med mod på en fed uddannelse?
Black Friday er lige om hjørnet med masser af tilbud. Tøj og sko ser ud til at blive danskernes favoritter denne dag efterfulgt af elektronik. Vidste du, at det især er midaldrende københavnere, som køber nye sweatre og sko?
Nå, men vi har en anden favorit - vi har et tilbud til dig, der er ambitiøs, og som ønsker en karriere inden for regnskab og revision. Med nærværende rådgivning og plads til dig.
Ifølge en ny YouGov-undersøgelse fra Nets svarer 55 procent af danskerne, at de har tænkt sig at købe tøj, sko eller accessories, og dermed ser varegrupperne ud til at blive de mest populære til årets Black Friday. 44 procent af danskerne går efter et nyt fjernsyn, de nyeste elektronikgadgets eller noget helt tredje på Black Friday.
Leder du efter flere procenter, og har du tøj eller elektronik nok - og her er der sikkert flere, der indvender noget i retning af, om det er muligt? - så vil vi anbefale dig et kigge ind hos Dansk Revision - nærmere betegnet https://www.danskrevision.dk/karriere - scrolle ned i bunden og læse om vores spændende elevuddannelse. Vi garanterer masser af procenter og fede tilbud om efteruddannelse og work life balance.
Tilbage til de midaldrende Københavnere og unge forbrugere
Det er især den midaldrende del af den danske befolkning, som står for det største indkøb af de ovenstående populære varegrupper. Hele 59 procent af de 40-49-årige svarer nemlig, at de planlægger at shoppe løs i tøj- og skobutikkerne, og 51 procent i samme aldersgruppe ser ud til at gå efter elektronik på den store handelsdag.
Generelt kan vi se, at de mest populære varer bliver købt af københavnerne. Blandt de 52 procent danskere, som har planer om at shoppe på Black Friday, svarer 57 procent af københavnerne nemlig, at de vil shoppe tøj, sko og accessories.
Det er forbrugere mellem 40 og 49 år, der kommer til at købe mest af Black Friday-favoritterne, men overordnet set er det dog gruppen af unge mellem 18 og 29 år, hvor flest har tænkt sig at shoppe på Black Friday. 72 procent af de unge planlægger at shoppe alt fra tøj til bolig- og haveartikler.